سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

اسکوت مک‌نیری بازیگر «کارآگاه حقیقی 3» شد

اسکوت مک‌نیری در فصل سوم «کارآکاه حقیقی» در برابر ماهرشالا علی و کارمن اجوگو مقابل دوربین می‌رود. سومین فصل این سریال جنایی به سرپرستی نیک پیزولاتو این روزها در مرحله تولید به سر می‌برد. این فصل تازه روایتگر داستان جنایتی مرموز در قلب اوزارکس است و معمایی با گذشت قرن‌ها رازآمیزتر از پیش شده و حوادثش در بستر سه دوره زمانی متفاوت اتفاق می‌افتد. علی نقش شخصیت محوری «وین هیز» کارآگاه پلیس ایالتی از اهالی شمال غرب آرکانزاس را ایفا خواهد کرد.

ادامه مطلب

نسخه ویدیویی «اکسیدان» همان است که در سینماها اکران شد

با توزیع فیلم سینمایی «اکسیدان» در شبکه نمایش خانگی از امروز، منوچهر محمدی تهیه کننده این فیلم به سینما می‌گوید که نسخه ویدیویی این فیلم، تفاوتی با آن فیلمی که چند ماه پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد ندارد. با اکران این فیلم برخی از نمایندگان خواستار پایین کشیدن آن از پرده سینماهای کشور شدند اما این اتفاق در نهایت رخ نداد و تنها اعلام شد که در نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم اصلاحیه‌هایی به آن وارد خواهد شد.

ادامه مطلب

فیلم «فلش» را نویسندگان «مرد عنکبوتی» کارگردانی می‌کنند

جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلدستاین زوج فیلمنامه‌نویس «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» برای کارگردانی فیلم جداگانه و مستقل «فلش» آماده می‌شوند. استودیو برادران وارنر این روزها مشغول مذاکره با این دو نویسنده است اما از واکنش به انتشار این خبر خودداری کرده است. وارنرها ابتدا قصد داشتند بن افلک را برای کارگردانی این پروژه مجاب کنند اما خودش به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

ادامه مطلب

«بلید رانر» و «سیاره میمون‌ها» پیشتاز نامزدی در جوایز جلوه‌های ویژه امریکا

دو فیلم «بلید رانر 2049» و «جنگ برای سیاره میمون‌ها» هر کدام با کسب نامزدی در هفت رشته، پیشتاز نامزدهای جوایز انجمن جلوه‌های ویژه (VES) شدند. این در حالی است که چهار فیلم راه‌یافته به فهرست کوتاه‌شده جوایز اسکار 2018 در میان نامزدهای جوایز انجمن به کل نادیده گرفته شدند. علاوه بر دو فیلم یاد شده در رشته بهترین جلوه‌های ویژه فیلم بلند سینمایی، چهار عنوان دیگر شامل «نگهبانان کهکشان 2»، «کانگ: جزیره جمجمه» و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» نیز نامزد شده‌اند.

ادامه مطلب

فراستی و افخمی برنامه ویژه جشنواره در شبکه افق ندارند

در حالی که امروز مهران مدیری به عنوان مجری ویژه برنامه «هفت» برای جشنواره فجر انتخاب شد، روزنامه هفت صبح با انتشار خبری مدعی شد که مسعود فراستی و بهروز افخمی می‌خواهند ویژه برنامه‌‌ای برای جشنواره از شبکه افق به روی آنتن بفرستند. اما عباس حیدری مدیر روابط عمومی شبکه «افق» در گفت‌وگو با سینما این خبر را تکذیب و اعلام کرد که فراستی و افخمی قرار نیست برنامه‌ای برای این شبکه بسازند. از سوی دیگر مسعود فراستی منتقد سینما هم در گفت‌وگو با سینما خبر حضور خود در چنین برنامه‌ای را تکذیب کرد.

ادامه مطلب