سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

«سی» دوباره در سعدآباد روی صحنه می‌رود

کنسرت - نمایش «سی» به تهیه‌کنندگی همایون شجریان و سهراب پورناظری و مدیریت تهمورس پورناظری از نیمه تیرماه امسال بار دیگر در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد تهران اجرا می‌شود. سال گذشته در این نمایش بهرام رادان، مهدی پاکدل، سحر دولتشاهی، صابر ابر، بانیپال شومون و... ایفای نقش می‌کردند. هنوز اطلاعاتی در مورد بازیگران دومین اجرای کنسرت نمایش «سی» منتشر نشده است.

کنسرت- نمایش «سی» به تهیه کنندگی همایون شجریان و سهراب پورناظری و مدیریتِ پروژه‌ تهمورس پورناظری بار دیگر با هدف پرداختن به داستان‌های هویت سازِ ملی از نیمه‌ تیرماه، اجرای خود را در کاخ سعدآباد تهران از سر می گیرد.

همایون شجریان خواننده‌ کنسرت نمایش سی- که سالِ گذشته در نقش «سیمرغ» به اجرای برنامه پرداخت، این بار در نقشی دیگر به صحنه خواهد آمد. سهراب پورناظری نیز از سالِ گذشته مشغول نگارش قطعات موسیقایی برای این اثر است و بر اساس تجربه های پیشین از موسیقی نواحی، سنتی و معاصر ایران بهره گرفته و در بخش‌هایی از این اثر به موسیقی کلاسیک غربی نیز پرداخته است.

مراحل پیش تولیدِ این اثر از بهمن ماه 96 آغاز شده و تا چند روز نده قراردادهای مربوط به مکان و عوامل اجرا نهایی و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.