سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

سردار قاسم سلیمانی: در برابر فکر متعالی حاتمی کیا تعطیم می‌کنم

کانال تلگرام فیلم «به وقت شام» ویدیوی حرف‌های سردار قاسم سلیمانی درباره کار جدید ابراهیم حاتمی کیا را منتشر کرده است. سردار سلیمانی معتقد است «به وقت شام» خطری را که در سوریه از جانب داعش برای اسلام و تشیع و انسانیت وجود داشت، به مردم نشان می‌دهد. او می‌گوید در برابر فکر متعالی حاتمی کیا تعظیم می‌کند. این ویدیو را ببینید.

ادامه مطلب

 

« پلنگ سیاه » جدیدترین شخصیت از سری داستانهای مصور کمپانی مارول است که به سینما آمده، شخصیتی که مراحل ساخت یک فیلم سینمایی برای آن به بیش از دو دهه پیش باز می گردد. در آن مقطع، تلاش های شبانه روزی وسلی اسنایپس ( بازیگر سری فیلمهای « تیغ » ) برای ساخت فیلمی از « پلنگ سیاه » هربار به درب بسته خورد. تا جایی که وی در سال 1996 پس از اینکه مراحل پیش تولید را آغاز کرده بود، از ساخت اثر منصرف شد و در یک مصاحبه گفت که برای بسیاری این سوء تفاهم پیش آمده که ما در حال ساخت یک فیلم درباره « حزب پلنگ سیاه » هستیم و نه یک شخصیت اَبَرقهرمان! ( حزب پلنگ سیاه، یک سازمان چپ گرای انقلابی بود که در دهه 60 میلادی در آمریکا فعالیت می کرد و تمرکزش بر دفاع از حقوق جامعه سیاه پوستان بود ).

ادامه مطلب

آغاز جنگ کمدی‌ها برای حضور در اکران نوروز 97

در حالی که هنوز هیچیک از فیلم‌های اکران نوروز 97 از سوی شورای صنفی نمایش مشخص نشده‌اند، در تیزر فیلم کمدی «لونه زنبور» اعلام شده این فیلم قرار است نوروز به نمایش درد. وضعیت اکران ابتدای سال نده با توجه به حاشیه‌های جشنواره فجر و اکران فیلم جدید مجید مجیدی از این هفته و احتمال ادامه نمایش آن در نوروز پیچیده‌تر از سال‌های گذشته است.

ادامه مطلب

ویدیو: وس اندرسن و ستاره‌های «جزیره سگ‌ها» روی فرش قرمز برلیناله

شصت و هشتمین دوره جشنواره برلین با نمایش «جزیره سگ‌ها» ساخته وس اندرسن افتتاح شد. این نخستین بار بود که یک انیمیشن فیلم افتتاحیه برلیناله می‌شد. اندرسن و بازیگران سرشناسی مثل برایان کرنستن، لیو شریبر بیل مورای، تیلدا سوینتن و جف گلدبلوم که صداپیشگان این انیمیشن هستند، در افتتاحیه شرکت داشتند. تصاویری از حضور آنها روی فرش قرمز برلیناله را ببینید.

ادامه مطلب

کمال تبریزی: اهدای دو سیمرغ در یک رشته کاملا خلاف آیین نامه جشنواره است!

داوران جشنواره فجر سی و ششم همچنان مجبورند درباره آرای بحث برانگیز خود توضیح دهند و بعد از رسول صدرعاملی، فرشت طائرپور و خسرو دهقان که درباره داوری مصاحبه کرده بودند، کمال تبریزی هم در گفت‌وگویی در برنامه 35 به برخی ابهام‌ها پاسخ داده است. او صراحتا می‌گوید اهدای دو سیمرغ در یک رشته خلاف ین نامه بوده، اما هیات داوران دبیر جشنواره را راضی کرده است!

ادامه مطلب