سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

تولید دنباله‌های مستقل «جنگ ستارگان» متوقف شد

استودیو دیزنی و لوکاس فیلم تصمیم گرفته‌اند ساخت دنباله‌های مستقل (اسپین‌آف) «جنگ ستارگان» را تا اطلاع ثانوی متوقف کنند و روی دنباله‌های اصلی این اپرای فضایی متمرکز شوند. اگرچه کسب 340 میلیون دلار درآمد برای فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» بعد از چهار هفته اکران در سینماها شکست محسوب نمی‌شود اما برای محصولی  متعلق به جهان سینمایی «جنگ ستارگان» نتیجه‌ای نگران‌کننده است.

ادامه مطلب

جواد خیابانی: حاشیه پردازی نمی‌کنم!


از شب گذشته با اعلام نام جواد خیابانی به عنوان گزارشگر بازی ایران و اسپانیا، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی شوخی هایی را درباره این گزارش گ در صفحات خود منتشر کردند. حال جواد خیابانی در مصاحبه ‌ای گفته که تلاش می‌کند برای این بازی احساساتش را کنترل کند.

جواد خیابانی در پاسخ به این پرسش که تا چه میزان تلاش می‌کند در این دیدار حساس بر احساسات خود مسلط باشد و آن را کنترل کند؟ گفت: «من سعی می‌کنم احساساتم را کنترل نکنم اما تلاش می‌کنم یک مقدار آن را صاف‌تر کنم و به آن آرامش بدهم. به هر حال چون این دیدار حساس و جذاب است تلاش می‌کنم حاشیه‌پردازی نکنم و فقط گزارش خواهم کرد و اسم بازیکنان را خواهم گفت. دلیل آن هم این است که اغلب مخاطبان ما  بازیکنان سایر کشورها و بازیکنان مطرح دنیا را می‌شناسند.»

ادامه مطلب

رابرت زمکیس نسخه سینمایی داستانی از رولد دال را می‌سازد

رابرت زمکیس نسخه سینمایی رمان کودک «جادوگرها» نوشته رولد دال را مقابل دوربین می‌برد. کارگردان 66 ساله برنده اسکار پروژه سینمایی جدیدش را با همکاری استودیو برادران وارنر می‌سازد. زمکیس علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه را هم شخصا بر عهده دارد. دو فیلمساز معروف مکزیکی آلفونسو کوارن و گیرمو دل تورو هم به عنوان تیم تهیه‌کننده با زمکیس و وارنرها همکاری می‌کنند.

ادامه مطلب

کارلوس پویول را راه ندادند، فردوسی پور قهر کرد و برگشت

حضور کارلوس پویول که قرار بود همزمان با مسابقه ایران ـ اسپانیا در ویژه‌برنامه «2018» عادل فردوسی‌پور حضور داشته باشد، لغو شد. رسانه‌ها احتمال می‌دهند عدم حضور کاپیتان سابق بارسلونا در تلویزیون به دلیل عدم توافق احتمالا مالی مدیران صداوسیما با با این بازیکن سابق اسپانیایی باشد.

ایسنا نوشته در حالی که قرار بود امشب (30 خرداد ماه)، کارلوس پویول همزمان با بازی ایران ـ اسپانیا در برنامه «2018» با اجرای فردوسی‌پور حضور داشته باشد و بازی را تحلیل کند، گویا این حضور به دلیل انجام نشدن توافق‌ مالی لغو شده است. این در حالی‌ست که هزینه مهمانان خارجی برنامه را اسپانسر برنامه تقبل می‌کند.

ادامه مطلب

همکاری پرویز پرستویی با سازمان اوج در مجموعه «ستارگان راه»

روابط عمومی سازمان اوج امروز از جدیدترین محصول خود با نام «ستارگان راه» که یک مجموعه 365 قسمتی است، رونمایی کرد. این برنامه قرار است از جمعه یکم تیر ماه از شبکه سه پخش شود، هر شب به وصیت خوانی یکی از شهدای دفاع مقدس بپردازد. اما یکی از هنرمندانی که قرار است در این مجموعه وصیت‌های شهدا را بخواند، پرویز پرستویی است.

ادامه مطلب