سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

بازگشت یانگوم با سریال «سایمدانگ»

پخش سریال کره‌ای «سایمدانگ» با بازی لی یونگ ئه که پیش از این با بازی در نقش یانگوم در سریال «جواهری در قصر» در ایران به شهرت رسیده بود، همزمان با پخش جهانی در شبکه نتفلیکس از پنجشنبه 5 بهمن از تلویزیون تعاملی تیوا آغاز می شود.

ادامه مطلب

حمایت رابرت ردفورد از جنبش مقابله با آزار جنسی

جشنواره فیلم ساندنس 2018 با حضور 110 فیلم مستقل از 29 کشور دنیا از دو روز پیش (18 فوریه) آغاز به کار کرده است. در این دوره جدید، 99 فیلم برای نخستین‌بار در پارک سیتی ایالت یوتا در سطح جهانی به نمایش در می‌ند و این رویداد تا 28 فوریه (هشتم بهمن) ادامه دارد. رابرت ردفورد بنیانگذار این جشنواره سینمایی مستقل در نشست خبری افتتاحیه این رویداد حمایتش را از جنبش مقابله با آزار جنسی اعلام کرد.

ادامه مطلب

باران کوثری سفیر انجمن یاری شد

باران کوثری بازیگر سینما به عنوان سفیر انجمن خیریه یاری سوئد در ایران معرفی شد. انجمن یاری با شعار«کودک خیابانی کمتر، دانش آموز بیشتر» یک سازمان مستقل غیر انتفاعی مردمی است که در سال 1999 میلادی با انگیزه یاری به همنوعان سرزمین مادری به عنوان یک حرکت خیریه مردمی در کشور سوئد تاسیس شد.

ادامه مطلب

موسیقی «لاتاری» را حبیب خزایی‌فر ساخت

موسیقی فیلم سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان توسط حبیب خزایی‌فر ساخته شد. «لاتاری» اولین ساخته اجتماعی مهدویان پس از «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» به حساب می‌د که در آن ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، هادی حجازی فر، جواد عزتی، نادر سلیمانی و حمید فرخ‌نژاد ایفای نقش می‌کنند.

خزایی‌فر که قبلا در فیلم‌های سینمایی «ایستاده درغبار» و «ماجرای نیمروز» با مهدویان همکاری کرده بود، این بار هم موسیقی فیلم جدید این فیلمساز را ساخت. اولین اکران فیلم «لاتاری» در جشنواره سی‌وششم فجر خواهد بود و محمدحسین مهدویان با این فیلم، برای سومین سال متوالی، درجشنواره حضور خواهد داشت.

 پیش از این تصاویری از بازیگران این فیلم در رسانه‌ها منتشر شده بود و برای اولین بارتصویری از حضور نادر سلیمانی در لاتاری منتشر می‌شود. «لاتاری» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی است.

ادامه مطلب

دبیران 200 تشکل دانشگاهی: از لغو اکران «عصبانی نیستم» دلسرد شدیم

پس از آنکه بسیج دانشگاه امام صادق با انتشار نامه ای به وزیر ارشاد با اکران فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» مخالفت کرد، امروز 200 تشکل دانشگاهی با انتشار بیانیه ای خواستار اکران این فیلم شدند. فیلم رضا درمیشیان پس از حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، دو مرتبه تا پای اکران عمومی پیش رفت اما تاکنون بنا به دلایل مختلف نتوانسته در سینماهای کشور به روی پرده برود.

ادامه مطلب