سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

آزاده صمدی با رضا عطاران و امیر جعفری در «زیر نظر» بازی می‌کند

فیلم سینمایی «زیر نظر» نخستین ساخته سینمایی مجید صالحی به تهیه کنندگی محمد شایسته به زودی کلید می خورد. پیش از این نام دو بازیگر مرد این فیلم منتشر شده بود و امروز آزاده صمدی به عنوان جدیدترین بازیگر فیلم مجید صالحی معرفی شد.

ادامه مطلب

نقش اصلی فصل چهارم «فارگو» به کریس راک رسید

کریس راک کمدین مشهور امریکایی به جمع بازیگران فصل چهارم سریال «فارگو» پیوست. او نقش رئیس تشکیلات مافیایی آفریقایی-آمریکایی را بازی خواهد کرد که در دهه 1950 در شهر کانزاس به جنگ مافیای ایتالیایی می‌رود.

ادامه مطلب

انتقاد رامبد جوان از سه قوه: تا وقت هست، با مردم حرف بزنید!

رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما امروز با انتشار متنی تند از عملکرد مسئولان نظام جمهوری اسلامی به دلیل صحبت نکردن با مردم در این شرایط وخیم اقتصادی انتقاد کرد. جوان معتقد است در شرایطی که مرتب قیمت اجناس بالا می‌رود، مسئولان باید با مردم صحبت کنند تا هنوز گوش شنوایی برای این صحبت‌ها وجود دارد. او همچنین معتقد است مسئولان با همه‌ی کم‌کاری‌ها، با همه‌ی خطاها و البته گاهی با همه‌ی خیانت‌هات‌هایشان با مردم صادقانه صحبت کنند.

ادامه مطلب

گاف کیهان: انتقاد از محتوای اینستاگرام تقلبی لیلا حاتمی

روزنامه کیهان از زمان برگزاری جشنواره برلین چند بار از لیلا حاتمی را به دلیل صحبت هایش درباره اعتراض‌های دی ماه انتقاد کرد. این روزنامه امروز مرتکب گاف شده است. در شبکه اینستاگرام، صفحه جعلی و پر بازدیدی با نام لیلا حاتمی وجود دارد که دو روز پیش پستی را در حمایت از معترضان به وضع اقتصادی منتشر کرده بود. کیهان امروز با استناد به این صفحه جعلی، به تندی از لیلا حاتمی انتقاد کرده است.

ادامه مطلب

امیر جعفری با رضا عطاران همبازی می‌شود

پیش تولید فیلم سینمایی «زیر نظر» نخستین ساخته سینمایی مجید صالحی به تهیه کنندگی محمد شایسته با دریافت پروانه ساخت از مدتی قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد و بعد از رضا عطاران، امیر جعفری دومین بازیگری است که حضورش در فیلم قطعی شده است.

ادامه مطلب