سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

جنیفر کانلی به «تاپ گان 2» پیوست

جنیفر کانلی هم در کنار تام کروز در دنباله فیلم اکشن «تاپ گان» بازی می‌کند. کانلی برای بازی در نقش همسر جان نش در فیلم «ذهن زیبا» موفق به دریافت جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. جو کازینسکی سازنده فیلم «فراموشی» دنباله نسخه 1986 «تاپ گان» را کارگردانی می‌کند.

به نوشته ددلاین، استودیوی پارامونت خبر امضای قرارداد با کانلی را تایید کرده اما هنوز مشخص نیست چه نقشی به بازیگر 47 ساله امریکایی پیشنهاد شده است. با این حال، حرف و حدیث‌ها حاکی از آن است که کانلی نقش مادری مجرد را ایفا خواهد کرد که مدیریت باری در نزدیکی پایگاه هوایی داستان را بر عهده دارد.

کم‌تر از یک ماه پیش اعلام شد مایلز تلر بازیگر فیلم «ویپلش» هم برای نقش‌آفرینی در دنباله «تاپ گان» قرارداد امضا کرده است. بازیگر 31 ساله امریکایی قرار است نقش پسر «نیک برادشاو» را بازی کند. در فیلم نخست «تاپ گان»، آنتونی ادواردز نقش نیک همکار ماوریک (تام کروز) را بازی کرده بود.

علاوه بر این، وال کیلمر هم برای تکرار نقش قدیمی‌اش بازگشته است. او در فیلم اصلی «تاپ گان» به کارگردانی تونی اسکات نقش شخصیت «سمن» را ایفا کرده است. بخش دوم این فیلم اکشن داستان ماوریک را به عنوان استاد و راهنمای نسل جدیدی از خلبانان جنگی روایت می‌کند که فناوری هواپیماهای بدون سرنشین شیوه‌های قدیمی پروازشان را تهدید می‌کند.

«تاپ گان 2» از 12 ژوییه 2019 در سینماها اکران می‌شود.