سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

کری فیشر در اپیزود نهم «جنگ ستارگان» حضور خواهد داشت

استودیوی دیزنی و لوکاس فیلم با اعلام نام بازیگران نهمین فیلم «جنگ ستارگان» از بازگشت دو ستاره این اپرای فضایی خبر داده‌اند. بیلی دی ویلیامز قرار است در نقش «لاندو کالریزین» ماقبل دوربین برود و کری فیشر بازیگر فقید «جنگ ستارگان» هم در آخرین بخش از حماسه اسکای‌واکر حضور خواهد داشت. فیشر دسامبر 2016 در سن 60 سالگی درگذشت. سازندگان فیلم نهم قصد دارند با استفاده از تصاویر ضبط شده و البته دیده نشده «نیرو بر می‌خیزد»، شخصیت لیا اورگانا را با اجرای خود فیشر روی پرده سینما برگردانند.

به نوشته سایت رسمی «جنگ ستارگان»، مارک همیل هم برمی‌گردد تا دوباره در نقش لوک اسکای واکر ظاهر شود و این در حالی است که ظاهرا در فیلم «آخرین جدای» سرنوشت این شخصیت با مرگ گره خورد. آنتونی دنیلز هم در نقش سی-3 بر می‌گردد. نومی اکی و ریچارد ئی. گرنت به گروه بازیگران این مجموعه علمی-تخیلی پیوسته‌اند.

نشریه ورایتی پیش‌تر گزارش داده بود کری راسل مشغول انجام مذاکرات اولیه است تا به بازیگران اپیزود نهم ملحق شود. منابع آگاه تایید کرده‌اند که که قرارداد راسل با استودیوی سازنده «جنگ ستارگان» قطعی شده است.

جی. جی. آبرامز کارگردان در بیانیه‌ای گفته: «ما هرگز بازیگری را جایگزین کری فیشر نخواهیم کرد و از گرافیک کامپیوتری هم برای بازگرداندن این شخصیت استفاده نمی‌کنیم. با حمایت و لطف دخترش بیلی راهی برای بزرگداشت میراث کری یافتیم. قرار است با استفاده از تصاویر دیده نشده‌ای که در اپیزود هفتم ضبط کردیم، شخصیت لیا را به اپیزود نهم برگردانیم.»

فیلم نهم «جنگ ستارگان» دسامبر 2019 در سینماها اکران می‌شود.