سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

شبکه آمازون سازندگان سریال «ارباب حلقه‌ها» را معرفی کرد

  بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی، شبکه آمازون بالاخره نام سازندگان سریال تلویزیونی «ارباب حلقه ها» را منتشر کرد. وظیفه تولید این سریال اقتباسی به فیلمنامه‌نویس‌های «پیشتازان فضا 4» و «گشت جنگلی» -جی دی پین و پاتریک مک کی- محول شده است.

به نوشته ایندی وایر، رییس این پلتفرم آنلاین در تور رسانه‌ای انجمن منتقدان تلویزیون از انتخاب پین و مک‌کی برای تولید نسخه تلویزیونی رمان معروف جی. آر. آر. تالکین خبر داده است. ظاهرا قرار است یک گروه نویسنده و کارگردان نیز برای نگارش و ضبط قسمت‌های مختلف سریال استخدام شوند.

رییس آمازون در جریان نشست اخیر توضیح داد: «زمان زیادی صرف حرف زدن درباره ایده‌ها و روایت‌های متفاوت شده. روند تولید این سریال بسیار عظیم و وقت‌گیر است چون باید کل دنیای رمان تالکین را آن بیرون بنا کنند.»

نوامبر گذشته، شبکه آمازون اعلام کرد حقوق جهانی نسخه تلویزیونی سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» را خریداری کرده است. از آن زمان تا کنون حرف و حدیث‌های بسیاری درباره بودجه چنین پروژه‌ای مطرح شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالا آمازون برای تولید این سریال بیش از نیم میلیارد دلار هزینه خواهد کرد.

علاوه بر این، هنوز مشخص نیست حال و هوای نسخه تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» تا چه اندازه در پیوند با جهان مجموعه فیلم‌هایی که پیتر جکسن ساخته، به تصویر کشیده خواهد شد. خود جکسن که در مصاحبه‌هایش گفته او در این پروژه حضور نخواهد داشت.

همچنین تاریخ پخش این پروژه تلویزیونی پر سر و صدا هنوز اعلام نشده است. با در نظر گرفتن بودجه هنگفتی که برای نسخه تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» پیش‌بینی شده، خیلی‌ها احتمال می‌دهند سازندگان این پروژه به دنبال پیشی گرفتن از دیگر تولیدات فانتزی تلویزیون به ویژه «بازی تاج و تخت» باشند. در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن است پخش این سریال از اواخر 2020 آغاز شود.