سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

فیلم جدید جانی دپ بدون هیچ توضیحی از تقویم اکران خط خورد

نمایش فیلم جدید جانی دپ با عنوان «شهر دروغ‌ها» که قرار بود از ماه نده (هفتم سپتامبر) به شکل گسترده در سینماها اکران شود منتفی شد. این فیلم جنایی به کارگردانی برد فرمن و با بازی دپ و فارست ویتاکر مقابل دوربین رفته است. دپ در این فیلم در نقش راسل پول کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس ظاهر شده که یک سال بعد از به قتل رسیدن توپاک شکور خواننده رپ معروف، مسئول رسیدگی به پرونده قتل دیگر رپر معروف امریکا «نوتوریس بیگ» یا «بیگی اسمالز» (با نام واقعی کریستوفر والاس) می‌شود.

به نوشته ایندی وایر، کمپانی «گلوبال رود انترتینمنت» که حق پخش این فیلم را خریداری کرده از لغو اکران «شهر دروغ‌ها» در سینماهای امریکای شمالی در تاریخ هفتم سپتامبر خبر داده است. این خبر در حالی اعلام شده که شرکت پخش‌کننده تاریخ جدیدی برای اکران فیلم جدید جانی دپ اعلام نکرده است.

از سوی دیگر، شرکتی که به عنوان سرمایه‌گذار در تهیه و تولید این فیلم مشارکت داشته از پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران درباره علت این تصمیم ناگهانی خودداری کرده است. همان‌طور که پیش‌تر هم اخباری در این زمینه منتشر شد پروژه سینمایی «شهر شلوغ‌ها» روند تولید پرچالشی را پشت سر گذاشت، خصوصا بعد از آن‌که دپ سر فیلمبرداری یکی از عوامل پشت صحنه را مورد ضرب و شتم و توهین قرار داد.

در شکایتی که علیه ستاره 55 ساله هالیوود تسلیم دادگاه شده، دپ متهم است که پیش از دو بار مشت کوبیدن به گرگ راکی بروکس مدیر صحنه سابق پروژه او را مورد اهانت و آزار کلامی قرار داده است. به علاوه، بروکس گزارش داده زمانی‌که حاضر به گذشتن از شکایتش نمی‌شود از کار برکنار می‌شود. حواشی جانی دپ از سال 2016 که از سوی امبر هرد همسر سابقش متهم به خشونت خانگی شد، همچنان ادامه دارد و هر بار  با موضوعی جدید به تیتر اول رسانه‌های سینمایی تبدیل می‌شود. همین تازگی، دپ با شکایت علیه یکی از مدیران مالی‌اش به اتهام فریب و کلاهبرداری درخواست 25 میلیون دلار غرامت کرده است.

فیلم سینمایی «شهر دروغ‌ها» (City of Lies) بر اساس کتاب غیر داستانی «لابیرنت» نوشته رندال سالیوان به تصویر کشیده است. این کتاب شرح ماجرای تحقیقات پلیس در پرونده قتل نوتوریس بیگ است که تا امروز حل‌نشده باقی مانده است.

 


نام بخش دوم «ماجرای نیمروز»...

رابرت ردفورد بازنشستگیاش از...