سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

فصل سوم سریال سروش صحت با نام «فوق لیسانسه‌ها» پاییز کلید می‌خورد

سروش صحت که پیش از این درگیر یک کار سینمایی بود، به تازگی نگارش مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» را آغاز کرده است. به گفته مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما این مجموعه پاییز امسال کلید خواهد خورد. فصل اول و دوم این مجموعه که «لیسانسه‌ها» نام داشت، با استقبال مخاطبان روبرو شد.

ادامه مطلب

اسپیلبرگ فیلم جدید دی کاپریو را کارگردانی می‌کند؟

استیون اسپیلبرگ و لئوناردو دی کاپریو این روزها با استودیوی لاینزگیت مشغول مذاکره‌اند تا در صورت توافق نهایی، فیلم زندگینامه هجدهمین رییس جمهور امریکا را مقابل دوربین ببرند. سال گذشته لاینزگیت تصمیم گرفت پروژه سینمایی «یولیسز سایمن گرانت» را به تهیه‌کنندگی دی کاپریو و شریک تجاری‌اش جنیفر دویسن تهیه و تولید کند.

ادامه مطلب

منتقدان چهار نشریه معروف درباره فیلم نوری بیلگه جیلان چه نوشتند؟

جدیدترین ساخته نوری بیلگه جیلان دیشب (18 ماه مه) در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. او بنا به سنت همیشگی‌اش، این بار هم علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه و تهیه‌کنندگی فیلمش را شخصا بر عهده داشته است. واکنش اغلب منتقدان حاضر در کن به ساخته جدید کارگردان برنده نخل طلا همراه با تحسین و تمجید بوده است. به رغم طولانی بودن مدت زمان فیلم، منتقدان «درخت گلابی وحشی» را اثری استادانه و گامی رو به جلو در کارنامه فیلمسازی جیلان دانسته‌اند.

ادامه مطلب

نقد و بررسی فیلم ددپول 2 ( Deadpool 2 )

یکشنبه 97 اردیبهشت 30

نخستین قسمت از « ددپول » یک اتفاق عجیب و غیرمنتظره در سینما بود. شخصیتی که کمپانی فاکس قرن بیستم چندان علاقه ای به ساخت یک اثر مستقل درباره آن نداشت و بطور تلویحی آن را فاقد ارزش می دانست. اما رایان رینولدز با پیگیری های فراوان و در کنار آن، انتشار یک ویدئوی آزمایشی از این شخصیت در فضای مجازی و محبوبیتش نزد مخاطبین، سرانجام کمپانی را مجاب کرد تا عنوان مستقل « ددپول » را با درجه سنی مخصوص بزرگسال اکران نماید، اثری که به موفقیت غیرقابل باوری نیز در سینما دست پیدا کرد. موفقیت « ددپول » به حدی بود که ساخت قسمت دوم بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و برخلاف روند تولید قسمت نخست، اینبار تبلیغات و امکانات وسیعی برای ساخت « ددپول 2 » در اختیار سازندگان قرار گرفت.

ادامه مطلب

نیروی انتظامی با پخش بازی‌های جام جهانی در سالن‌های سینما موافقت کرد

در روزهای اخیر خبرهای بسیاری در مورد نمایش بازی‌های جام جهانی روسیه در پردیس‌های سینمایی منتشر شد که در تمامی آنها موافقت پلیس تهران شرط اصلی ذکر شده بود. امروز سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که پلیس با پخش بازی‌های جام جهانی در سینماها موافقت کرده است. چهار سال پیش و در زمان برگزاری جام جهانی برزیل که تیم ملی ایران نیز در آن مسابقات حضور داشت، پلیس با پخش بازی‌های جام جهانی مخالفت کرده بود.

ادامه مطلب