سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

طراح لباس «سوپرمن» در 78 سالگی درگذشت

  ایوان بلیک طراح لباس ماندگار فیلم پرفروش «سوپرمن» که سال 1978 اکران شد، در سن 78 سالگی از دنیا رفت. بلیک که متولد انگلستان اما در اصل اسپانیایی‌تبار بود، سه‌شنبه در مادرید درگذشته است. روابط عمومی آکادمی فیلم اسپانیا خبر درگذشت این طراح لباس برنده اسکار را تایید کرده است. بلیک از اکتبر 2016 به عنوان رییس آکادمی انتخاب شد اما به دنبال سکته قلبی در ژانویه گذشته نتوانست به فعالیتش در این سمت ادامه دهد.

ادامه مطلب

پرداخت‌های میلیاردی موسسه مالی ثامن الحجج به دو مجری مشهور تلویزیون

در حالی که رسیدگی به تخلفات موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در دادگاه ادامه دارد و گفته می‌شود یکی از متهمان این پرونده از ایران رفته است، روزنامه شرق با انتشار گزارشی افشاگرانه درباره تخلفات این موسسه از پردخت‌های میلیاردی ثامن الحجج به دو مجری مشهور تلویزیون در قالب «هدیه» و «هزینه تبلیغات» خبر داده است.

ادامه مطلب

بازیگر فرانسوی در فیلم جدید عبدالرضا کاهانی بازی می‌کند

عبدالرضا کاهانی کارگردان سینمای ایران که فیلم‌های اخیرش با مشکل اکران روبرو شده، قرار است فیلم جدیدی را در کشور کانادا جلوی دوربین ببرد و در آن اوفلی بو بازیگر فیلم «مکتوب، عشق» عبداللطیف کشیش بازی خواهد کرد.

ادامه مطلب

حضور کیت وینسلت و دایان کیتن در بازسازی فیلم کارگردان مشهور دانمارکی

کیت وینسلت، دایان کیتن و میا واشیکوفسکا برای بازی در بازسازی درام سینمایی «قلب خاموش» ساخته بیله آگوست کارگردان نامدار سینمای دانمارک قرارداد بسته‌اند. راجر میشل فیلمساز اهل افریقای جنوبی این پروژه سینمایی را بر اساس فیلمنامه‌ای که کریستین تورپ فیلمنامه‌نویس «قلب خاموش» نوشته کارگردانی خواهد کرد.

ادامه مطلب

توضیح پرویز پرستویی درباره فعالیت‌هایش در اینستاگرام

دو شب پیش مجله خبری «20:30» با انتشار گزارشی مدعی شد که پرویز پرستویی گزارش کذبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. با انتشار این گزارش و انتشار آن در برخی رسانه‌ها، پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامش توضیحاتی درباره فعالیت‌های خود در فضای مجازی ارائه کرد.

ادامه مطلب