سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

بریژیت باردو: جنبش اعتراض به آزار جنسی در سینما «ریاکار» و «مضحک» است

بعد از کاترین دنوو، بریژیت باردو 83 ساله دومین بازیگر مطرح سینمای فرانسه است که به جنبش مقابله با آزار جنسی واکنش نشان می‌دهد. باردو هم‌صدا با دنوو نسبت به حرکت اعتراضی زنان سینماگر علیه آزار و اذیت جنسی ابراز بیزاری کرده است. به گفته بازیگر دو فیلم ماندگار «زنده‌باد ماریا!» ساخته لویی مال و «تحقیر»به کارگردانی ژان لوک گدار، معترضان این جنبش «در اکثر موارد ریاکار، مضحک و ناخوشایند» هستند.

ادامه مطلب

واکنش وودی آلن به مصاحبه تلویزیونی دختر‌خوانده‌اش درباره آزار جنسی

دیلن فارو برای نخستین بار در یک مصاحبه بلند تلویزیونی با شبکه سی‌بی‌اس، به توضیح جزییات اتهاماتی پرداخت که چند سال پیش در رابطه با آزار و اذیت جنسی علیه وودی آلن پدرخوانده‌اش مطرح کرده بود. در جریان این مصاحبه جنجالی، فارو منکر آن شد که در مطرح کردن اتهام آزار جنسی علیه آلن ذره‌ای «شست و شوی مغزی» داده شده یا چیزی به او به ویژه از سوی مادرش «دیکته» شده باشد.

ادامه مطلب

ستاره «آناتومی گری» گران‌ترین بازیگر زن تلویزیون

الن پمپئو ستاره سریال درام «آناتومی گری» جای دو بازیگر مشهور سریال «بازی تاج و تخت» را به عنوان گران‌ترین بازیگر زن صنعت تلویزیون می‌گیرد. او قرارداد جدیدی با شبکه ای‌بی‌سی برای دو سال نده منعقد کرده و برای هر اپیزود «آناتومی گری» مبلغ 575 هزار دلار دستمزد خواهد گرفت.

ادامه مطلب

جواد رضویان فیلم سینمایی می‌سازد

جواد رضویان که اعلام کرده بود دیگر حاضر نیست برای تلویزیون کار کند، قرار است به زودی اولین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین ببرد. این فیلم «زهر مار» نام دارد و قرار است به زودی تولید آن آغاز شود.

ادامه مطلب

اسم فیلم پیمان معادی تغییر کرد

در حالی که عده زیادی منتظر نمایش دومین ساخته سینمایی سینمایی پیمان معادی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هستند، امروز صفحه رسمی این فیلم سینمایی در اینستاگرام با انتشار یک خلاصه داستان، از تغییر نام این فیلم سینمایی خبر داد. این فیلم پیش از این «بمب» نام داشت، اما امروز اعلام شد نام آن به «بمب؛ یک عاشقانه» تغییر کرده است.

ادامه مطلب