سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

ادامه کشمکش بر سر پرونده پزشکی عباس کیارستمی

صبح امروز حکم پزشک معالج زنده یاد عباس کیارستمی در برخی رسانه‌ها منتشر شد که در آن آمده پزشک این کارگردان فقید به توبیخ کتبی پزشک و درج در نشریه نظام پزشکی محکوم شده است. بهمن کیارستمی در واکنش گفته که حکم صادر شده جدید نیست. از سوی دیگر علی فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی هم توضیحاتی درباره این پرونده ارائه کرده است.

ادامه مطلب

توضیح پرویز پرستویی درباره همکاری با مجموعه تلویزیونی سازمان اوج

روز گذشته خبر پخش شدن مجموعه «ستارگان راه» محصول سازمان اوج از تلویزیون در رسانه‌ها منتشر شد. در این مجموعه قرار است هر شب فرازهایی از وصیت یکی از شهدای دفاع مقدس در قالب کلیپ‌های چند دقیقه‌ای پخش شود و پرویز پرستویی هم در این مجموعه به عنوان گوینده همکاری کرده است. با انتشار این خبر برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با یادآوری صحبت‌های ماه گذشته پرستویی سوالاتی را در مورد عدم همکاری‌ او با صداوسیما مطرح کردند. پرویز پرستویی با اعلام اینکه ارادت او به شهدا امر جدیدی نیست، توضیحاتی را در مورد همکاری خود با سازمان اوج ارائه کرده است.

ادامه مطلب

گزارش تصویری: اکران خصوصی «دشمن زن»

شب گذشته اکران خصوصی فیلم «دشمن زن» در باغ کتاب برگزار شد. در این مراسم بازیگران این فیلم و سایر سینماگران به عنوان مهمان حضور داشتند. گزارش تصویری سینما از این مراسم را ببینید.

ادامه مطلب

سام مندس با همکاری اسپیلبرگ درباره جنگ جهانی اول فیلم می‌سازد

  کارگردان دو فیلم اخیر «جیمز باند» با همکاری کمپانی فیلمسازی استیون اسپیلبرگ، فیلمی با مضمون جنگ جهانی اول را مقابل دوربین می‌برد. سام مندس به عنوان کارگردان فیلم «1917» قرارداد بسته و «آمبلین پارتنرز» به عنوان سرمایه‌گذار اصلی این پروژه سینمایی معرفی شده است. تولید پروژه جدید مندس از آوریل نده آغاز خواهد شد تا در دسامبر 2019 به عنوان محصول جدید استودیو یونیورسال در سینماها اکران شود.

ادامه مطلب

نتفلیکس و سازندگان سریال «تاریک» قرارداد بلندمدت امضا کردند

  خالقان سریال آلمانی زبان «تاریک» برای ساخت پروژه‌های جدید با نتفلیکس قرارداد بستند. یانتیه فریزه و باران بو اودار با امضای این قرارداد بلندمدت، خودشان را برای همکاری با این پلتفرم آنلاین پرمخاطب (با 125 میلیون کاربر در سراسر دنیا) در چند سال نده آماده می‌کنند. این اولین توافق‌نامه بلندمدت نتفلیکس با برنامه‌سازان اروپایی شمرده می‌شود.

ادامه مطلب