سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

گیشه امریکا زیر سایه بازگشت «شگفت‌انگیزها»

انیمیشن «شگفت‌انگیزها 2» همانطور که پیش‌بینی می‌شد، در اولین روزهای اکرانش گوی سبقت را از رقبا ربود و پرفروش‌ترین فیلم هفته امریکای شمالی شد. این انیمیشن که داستان خانواده شگفت‌انگیزها را بعد از چند سال روایت می‌کند، با 180 میلیون دلار فروش افتتاحیه در صدر جدول قرار گرفت. این در حالی‌ست که «هشت یار اوشن» با اختلاف زیاد و با 19.5 میلیون دلار فروش در رده دوم قرار گرفت. ویدیوی آمار ده فیلم پرفروش هفته را ببینید.

ادامه مطلب

صحبت‌های ضد و نقیض درباره حذف آزاده صمدی از اجرای یک برنامه فوتبالی

روز سه شنبه خبری در مورد حذف آزاده صمدی از اجرای یک برنامه اینترنتی منتشر شد. پس از انتشار این خبر، کارگردان این برنامه و مدیر و صحبت‌هایی را مطرح کردند که تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. کارگردان برنامه « زابیواکا» با انتقاد از صداوسیما، این سازمان را به حذف رقیب متهم کرد اما مدیر و گفته که پس از بازخوردها به این نتیجه رسیدند که آزاده صمدی از اجرای این برنامه کنار گذاشته شود.

ادامه مطلب

24 هزار بلیت برای پخش بازی ایران-اسپانیا در سینماها فروش رفته است

پس از اینکه نمایش بازی ایران و مراکش در سینماهای کشور با استقبال طرفداران فوتبال روبرو شد، مدیر سایت سینما تیکت که مسئولیت فروش بلیت بازی‌های جام جهانی در سینماها را بر عهده دارد از فروش 24 هزار بلیت برای بازی ایران و اسپانیا در سینماها خبر داد.

ادامه مطلب

گیشه آخر هفته چین در قبضه فیلم جدید دایناسورها

دنباله فیلم مهیج علمی-تخیلی «دنیای ژوراسیک» در حالی از 22 ژوئن در سینماهای امریکای شمالی اکران می‌شود که پیشاپیش در گیشه چین به عنوان دومین بازار بزرگ سینمای جهان روی پرده رفته است. افتتاحیه موفق محصول جدید استودیوی یونیورسال به تهیه‌کنندگی فرانک مارشال و کمپانی استیون اسپیلبرگ به خروج گیشه چین از رکوردی که هفته گذشته دامنگیرش شده بود کمک کرد. فروش افتتاحیه «قلمرو از دست رفته» بعد از سه روز اکران در سینماهای چین از 112 میلیون دلار فراتر رفت.

ادامه مطلب

جشنواره کارلووی واری از تیم رابینز تقدیر می‌کند

مهم‌ترین جشنواره فیلم اروپای مرکزی با اهدای جایزه افتخاری گوی بلوری به تیم رابینز از این کارگردان و بازیگر برنده اسکار به پاس یک عمر خدمت شاخص به سینمای جهان تقدیر خواهد کرد. پنجاه و سومین جشنواره فیلم کارلووی واری از 29 ژوئن (هشتم تیر) آغاز به کار می‌کند و همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد قرار است از بری لوینسن کارگردان فیلم برنده اسکار «رین من» (محصول 1988) هم تقدیر شود. رابینز با بازی در نقش اندی دوفرین در فیلم «رستگاری در شاوشنک» به شهرت رسید.

ادامه مطلب