سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

برنامه تلویزیونی محمدرضا گلزار یک بخت آزمایی آنلاین است

سایت تابناک با انتشار گزارشی اعلام کرده که عوامل برنامه تلویزیونی «برنده باش» روی بسته‌های سوالات این برنامه که از 2500 تا 20 هزار تومان است، حساب ویژه‌ای کرده‌اند و با فروش این بسته‌ها رقمی نجومی به سازندگان این برنامه خواهد رسید.

ادامه مطلب

شبکه آمازون سازندگان سریال «ارباب حلقه‌ها» را معرفی کرد

  بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی، شبکه آمازون بالاخره نام سازندگان سریال تلویزیونی «ارباب حلقه ها» را منتشر کرد. وظیفه تولید این سریال اقتباسی به فیلمنامه‌نویس‌های «پیشتازان فضا 4» و «گشت جنگلی» -جی دی پین و پاتریک مک کی- محول شده است.

ادامه مطلب

لیلا حاتمی برای اولین بار در یک سریال شبکه نمایش خانگی بازی می‌کند

فریدون جیرانی که چند ماه پیش فیلم «آشفته‌گی» با بازی بهرام رادان، مهناز افشار و مهران احمدی را جلوی دوربین برد، قرار است برای اولین بار یک سریال شبکه نمایش خانگی کارگردانی کند. این سریال که فعلا «تلگرام» نام دارد به تهیه کنندگی سعید ملکان جلوی تولید خواهد شد و لیلا حاتمی قرار است با بازی در این مجموعه برای اولین بار در یک سریال شبکه نمایش خانگی ظاهر شود.

ادامه مطلب

ستاره «بازی تاج و تخت» در فیلم قصه پریان

  با نزدیک شدن به روزهای پایانی ضبط فصل نهایی «بازی تاج و تخت»، پیتر دینکلج بازیگر نقش «تریون لنیستر» شخصیت محوری این سریال پرطرفدار به سراغ پروژه‌های جدید می‌رود. بازیگر و تهیه‌کننده 49 ساله قرار است در پروژه جدید استودیوی سونی تهیه‌کنندگی و بازی کند. این پروژه سینمایی بر اساس یکی از قصه‌های پریان آلمانی که در کتاب معروف برادران گریم آورده شده، مقابل دوربین خواهد رفت.

ادامه مطلب

کری فیشر در اپیزود نهم «جنگ ستارگان» حضور خواهد داشت

استودیوی دیزنی و لوکاس فیلم با اعلام نام بازیگران نهمین فیلم «جنگ ستارگان» از بازگشت دو ستاره این اپرای فضایی خبر داده‌اند. بیلی دی ویلیامز قرار است در نقش «لاندو کالریزین» ماقبل دوربین برود و کری فیشر بازیگر فقید «جنگ ستارگان» هم در آخرین بخش از حماسه اسکای‌واکر حضور خواهد داشت. فیشر دسامبر 2016 در سن 60 سالگی درگذشت. سازندگان فیلم نهم قصد دارند با استفاده از تصاویر ضبط شده و البته دیده نشده «نیرو بر می‌خیزد»، شخصیت لیا اورگانا را با اجرای خود فیشر روی پرده سینما برگردانند.

ادامه مطلب